Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Стрийський міськрайонний суд Львівської області повідомляє, що відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» від 12.05.2022 №2259-ІХ, є можливість строкового призначення на 5 посад державної служби категорії «В» громадян України протягом дії воєнного стану без конкурсного відбору, а саме:
- дві посади секретаря судового засідання;
- одна посада секретаря суду;
- дві посади судового розпорядника.
Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачену Законом України "Про запобігання корупції", та документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", особи які ви виявили бажання на зайняття вакантної посади, не подають протягом дії воєнного стану. Однак протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, особи, призначені у період дії воєнного стану на посади державної служби, зобов’язані такі документи подати.
Звертаємо увагу на те, що після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад:
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
секретар судового засідання Стрийського міськрайонного суду Львівської області – посада державної служби категорії «В»(дві посади)
|
|
Посадові обов’язки |
- Здійснює судові виклики і повідомлення у справах, які знаходяться у провадженні судді з одночасним занесенням їх до судових реєстрів поштової кореспонденції. Надсилає засобами електронного зв’язку текстів судових повісток у вигляді SMS – повідомлень у справах, що перебувають у провадженні судді. Оформляє заявки до органів національної поліції, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. - Перевіряє наявність та з’ясовує причини відсутності осіб, яких було викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. Зазначає на повістках час перебування в суді - Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду на дошці оголошень в приміщенні суду . - Забезпечує фіксування судового процесу (судового засідання) за допомогою технічних засобів відповідно до Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження). Веде журнал судового засідання, у необхідних випадках складає протокол судового засідання. Створює робочу та архівну копії фонограми судового засідання та відеофонограми - Виготовляє та надсилає копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді та здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи - Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України - Вносить інформацію, зокрема щодо дат слухання судових засідань та підготовчого провадження у справах, що перебувають в провадженні судді, та відповідні технічні документи до автоматизованої системи документообігу суду щодо реєстрації процесуальних дій, відомості щодо розгляду справ та матеріалів, причини нерозгляду справ (відкладення або оголошення перерви), причини зупинення провадження у справах тощо, в межах своїх повноважень. - Здійснює оформлення судових справ (матеріалів кримінального провадження), підшиває в хронологічному порядку всі матеріали справи, що перебувають на розгляді в судді, після кожного судового засідання. Здійснює передачу справ до канцелярії суду, а архівних копій фонограм - до архіву суду, у встановлені чинним законодавством строки - Здійснює виготовлення виконавчих документів на підставі наявних у автоматизованій системі даних щодо справ, які перебували в провадженні судді та за якими передбачено негайне виконання - Надає справу, що перебуває на розгляді в судді для ознайомлення сторонам, заповнює відповідно Журнал видачі справ для ознайомлення. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 5420 грн. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 зі змінами; Надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу». |
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
Строкове призначення: на період перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основного працівника та до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
1) Заяву; 2) Резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 25 березня 2016 року № 246 (із змінами), в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3)Заповнену особову картку встановленого зразка (Наказ НАДС «Про затвердження форми Особової картки державного службовця» від 19.05.2020 № 77-20 зі змінами); 4)Документи, що підтверджують наявність громадянства України; 5) Документи, що підтверджують наявністьосвіти.
Документи подаютьсядо17 год.00 хв. 29вересня 2023 року шляхом надіслання на електронну адресу суду: inbox@stm.lv.court.gov.uaабо за адресою суду: м. Стрий, вул. Валова,12 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Родінчук Ірина Миколаївна
(03245) 7-07-12
м. Стрий, вул. Валова,12 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища, за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Якісне виконання поставлених завдань |
- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; - розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення |
2. |
Командна робота та взаємодія |
- орієнтація на командний результат; - відкритість в обміні інформацією |
3. |
Відповідальність |
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; - здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
4. |
Цифрова грамотність |
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: - Конституції України; |
2. |
Знання законодавства, у сфері |
Знання: Кримінальний процесуальний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про захист персональних даних»; Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом ДСА України від 20.08.2019 року №814 зі змінами; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду; Правила етичної поведінки державних службовців |
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
секретар суду Стрийського міськрайонного суду Львівської області – посада державної служби категорії «В»
|
|
Посадові обов’язки |
- Веде первинний облік справ, проваджень і матеріалів, які надійшли до суду; здійснює прийом, реєстрацію, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції суду; перевіряє відповідність наявності додатків та вкладень до супровідних документів та наявність аркушів справ, матеріалів відповідно до опису. Вносить відомості в КП «Д-3» щодо сплати судового збору, проводить відповідну перевірку та реплікацію. Здійснює сканування справ, проваджень, матеріалів, які надходять до канцелярії суду для реєстрації. - Заповнює обліково-статистичні картки в електронному вигляді КП «Д-3», своєчасно вносить до автоматизованої системи документообігу суду достовірні відомості в межах наданих повноважень, перевіряє повноту заповнення ОСК при здачі секретарями судового засідання справ після розгляду, доповідає старшому секретарю про дотримання секретарями судового засідання строків передачі справ до канцелярії суду, а також перевіряє відповідність документів у судових справах, провадженнях опису справ. - Забезпечує зберігання судових справ, проваджень, інших матеріалів, процесуальних документів, які передані до канцелярії суду. Забезпечує ведення та зберігання номенклатурних справ суду. - Забезпечує своєчасну передачу судових справ суддям для розгляду. - Здійснює роботу з речовими доказами: облік, зберігання та виконання відповідно до судових рішень. - Здійснює видачу справ для ознайомлення за резолюцією голови суду, судді та фіксує факт ознайомлення із матеріалами справи в журналі видачі судових справ, шляхом вчинення відповідного запису. - Забезпечує своєчасне та якісне звернення судових рішень до виконання; веде їх облік; забезпечує відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання; забезпечує своєчасне приєднання до судових справ повідомлень про стан їх виконання. - Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації суду; здійснює підготовку статистичної інформації, необхідної в діяльності суду. - Забезпечує підготовку та надіслання судових справ та матеріалів із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій; ознайомлює суддів із результатами розгляду справ, які повернулись з вищих інстанцій, вносить відповідні відомості в КП «Д-3». - Здійснює прийом громадян канцелярією суду, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, архіві суду; засвідчує копії судових рішень, документів у судових справах, кримінальних провадженнях, які передані до канцелярії суду після їх розгляду |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 5368 грн. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 зі змінами; Надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу».
|
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
Строкове призначення: на період перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основного працівника або до його фактичного виходу та до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
1) Заяву; 2) Резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 25 березня 2016 року № 246 (із змінами), в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3)Заповнену особову картку встановленого зразка (Наказ НАДС «Про затвердження форми Особової картки державного службовця» від 19.05.2020 № 77-20 зі змінами); 4)Документи, що підтверджують наявність громадянства України; 5) Документи, що підтверджують наявністьосвіти.
Документи подаютьсядо17 год.00 хв. 29 вересня 2023 року шляхом надіслання на електронну адресу суду: inbox@stm.lv.court.gov.uaабо за адресою суду:м. Стрий, вул. Валова,12 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Родінчук Ірина Миколаївна (адміністратор)
(03245) 7-07-12
м. Стрий, вул. Валова,12 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища, за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Якісне виконання поставлених завдань |
- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; - розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення |
2. |
Командна робота та взаємодія |
- орієнтація на командний результат; - відкритість в обміні інформацією |
3. |
Відповідальність |
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; - здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
4. |
Цифрова грамотність |
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: - Конституції України; |
2. |
Знання законодавства, у сфері |
Знання: Кримінальний процесуальний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про захист персональних даних»; Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом ДСА України від 20.08.2019 №814 зі змінами; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду; Правила етичної поведінки державних службовців |
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
судовий розпорядник Стрийського міськрайонного суду Львівської області – посада державної служби категорії «В» (дві посади)
|
|
Посадові обов’язки |
- Здійснює перевірку та забезпечує готовність залу судового засідання до слухання справи та доповідає про їх готовність головуючому. З урахуванням кількості місць та забезпечення порядку під час судового засідання визначає можливу кількість осіб, що можуть бути присутні в залі судового засідання, та визначає конкретні місця їх розміщення. З’ясовує явку сторін по справі та доповідає про це головуючому безпосередньо до початку судового засідання. - Оголошує про вхід і вихід суду та пропонує всім присутнім встати. Забезпечує виконання учасниками судового процесу та особами, які є в залі судового засідання, розпоряджень головуючого. - Запрошує, за розпорядженням головуючого, до залу судового засідання свідків, експертів, перекладачів та інших учасників судового процесу. Виконує розпорядження головуючого про приведення до присяги свідка, перекладача, експерта відповідно до законодавства. - За вказівкою головуючого під час судового засідання приймає від учасників процесу документи, інші матеріали та передає до суду. - Вживає заходів щодо видалення, за розпорядженням головуючого, із залу судового засідання осіб, які проявляють неповагу до суду або порушують громадський порядок. - Забезпечує дотримання вимог процесуального законодавства щодо виключення можливості спілкування допитаних судом свідків з тими, яких суд ще не допитав. - Забезпечує виконання вимог процесуального законодавства щодо проведення закритого судового засідання та вживає заходів щодо обмеження входу до залу судового засідання сторонніх осіб. - Здійснює в разі необхідності взаємодію із спеціальними підрозділами та органами внутрішніх справ з питань спільних дій щодо підтримання громадського порядку в приміщенні суду та в залі судового засідання. - Вживає заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового процесу особами, присутніми в залі судового засідання. - Надає інформацію, в холі суду, стосовно часу та місця проведення судових засідань призначених на поточний день. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 5368 грн. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 зі змінами; Надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу».
|
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
1 Посада - строкове призначення: на період перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основного працівника та/або тимчасового працівника або до його фактичного виходу та до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану. 1 1 Посада - строкове призначення: до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
1) Заяву; 2) Резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 25 березня 2016 року № 246 (із змінами), в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3)Заповнену особову картку встановленого зразка (Наказ НАДС «Про затвердження форми Особової картки державного службовця» від 19.05.2020 № 77-20 зі змінами); 4)Документи, що підтверджують наявність громадянства України; 5) Документи, що підтверджують наявністьосвіти.
Документи подаються до 17 год.00 хв. 29 вересня 2023 року шляхом надіслання на електронну адресу суду: inbox@stm.lv.court.gov.ua |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Родінчук Ірина Миколаївна (адміністратор)
(03245) 7-07-12
м. Стрий, вул. Валова,12 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища, за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Якісне виконання поставлених завдань |
- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; - розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення |
2. |
Командна робота та взаємодія |
- орієнтація на командний результат; - відкритість в обміні інформацією |
3. |
Стресостійкість |
- здатність до самоконтролю; - здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики |
4. |
Цифрова грамотність |
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: - Конституції України; |
2. |
Знання законодавства,у сфері |
Знання: Кримінальний процесуальний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про захист персональних даних»; Інструкція про порядок забезпечення старшими судовими розпорядниками та судовими розпорядниками проведення судового засідання, їх взаємодії з правоохоронними органами; Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом ДСА України від 20.08.2019 року №814 зі змінами; Правила етичної поведінки державних службовців |