У Національному агентстві з питань запобігання корупції заявили, що система електронного декларування активів посадовців потребує технічних коректив.
Станом на вечір 6 вересня у системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування зареєстровано, 816 користувачів та подано 118 декларацій.
За словами голови НАЗК Наталії Корчак, існують помилки декларантів при заповненні полів форми та збереження заповненої з помилками форми в якості чернетки. Це пов’язано з тим, що технічно система не приймає декларацію з критичними помилками, але відповідно до розроблених стандартів може зберігати такий «чорновий» варіант декларації.
Вона додала, що відсутність отримання повідомлення від системи і від НАЗК у персональному електронному кабінеті компенсована створеною системою HELPDESK, що приймає запити від користувачів. Наразі зафіксовано всього близько 30 звернень від користувачів щодо неправильно вказаної електронної адреси, складнощів з реєстрацією та користуванням персонального е-кабінету.
«Надання інформації про членство суб'єкта декларування в громадських організаціях та відсутність застосування таких атрибутів як «не застосовується», «невідомо», «член сім'ї не надав інформацію», відповідно до проведеної технічної оцінки співробітниками Національного агентства, стане можливим протягом 2-х днів. Як і завантаження декларації в машиночитаному форматі (АРІ)», – заявила Корчак.
Вона також нагадала, що до Реєстру подається 4 типи декларацій: щорічна, перед звільненням, уточнююча, кандидата на посаду. «І уточнюючі декларації, і декларації кандидата на посаду можуть подаватися в різній кількості, в залежності від того, як часто особа бере учать в конкурсах, змінює фінансове становище (такі дані можуть змінюватись)», – сказала Корчак.