Аналіз
стану роботи із зверненнями громадян в Стрийському міськрайонному суді Львівської області за 2013 рік
Діловодство, пов’язане із розглядом звернень громадян та юридичних осіб, та контроль за їх виконанням в Стрийському міськрайонному суді Львівської області здійснюється окремо від інших видів діловодства.
Робота із зверненнями громадян в суді ведеться відповідно до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19.03.1997 року.
Усі звернення, що надходять до суду реєструються у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг (справа за номенклатурою №1.21/2013), після чого зверненням надається реєстраційний індекс, який присвоюється один раз на рік.
Протягом 2013 року до Стрийського міськрайонного суду Львівської області надійшло 6 звернення від громадян, в тому числі заяв (пропозицій) - 2, скарг - 4, з них повторних немає.
Всього за 2013 рік судом розглянуто 6 звернень, усі у строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян». Так, у строк до 5 днів розглянуто 3 звернення, до 15 днів -2, до 30 днів - 1. Залишок нерозглянутих звернень на кінець звітного періоду - 0.
Щодо результатів розгляду скарг громадян, то всього за звітний період розглянуто 4 скарги, 4 відповіді надіслані судом. 4 скарги визнані необґрунтованими .
Аналізуючи категорію скарги, то в 2013р. до суду надійшли скарги на дії секретаря судових засідань, секретаря суду та помічника судді у зв’язку із невидачею, на думку скаржників, процесуальних документів суду.
Судом звернуто увагу на причини надходження звернень громадян та вживаються заходи щодо усунення таких причин, а саме: постійно проводяться навчання з апаратом суду щодо роз’яснення Закону України «Про звернення громадян», «Доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, а також проводяться бесіди щодо поведінки державних службовців.
Особистий прийом громадян в суді головою суду, заступником голови суду та керівником апарату відбувається згідно графіку, який вивішений на дошці оголошень суду. Ведеться журнал обліку особистого прийому громадян (згідно номенклатури - 1.35).